لزوم تشدید نظارت بر زنجیر تولید و توزیع آرد/ نباید معیشت مردم به خطر بیافتد

به گزارش خبرنگار رکنا از اهر، ابوالفضل غنی زاده در نشست بررسی روند اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و توزیع کالاهای اساسی در شهرستان، اقدامات قانونی در جهت ممانعت از احتکار را ضروری دانست و بر اتخاذ الزامات قانونی و سلبی در راستای « قانون تشدید مجازات محتکران و گران فروشان » تاکید کرد.

 

وی با بیان اینکه برخی از اقدامات سودجویانه اصناف در راستای ناامن سازی جامعه و فعل مجرمانه‌ است، گفت: بازرسی های مداوم از مرحله تولید تا ذخیره و انباشت و توزیع آرد به واحدهای مربوطه ( نانوایی ها ) ضروری است .

فرماندار اهر با اشاره به اینکه ۷۰ بازرس روزانه در سطح شهرستان به پخت نان نظارت دارند و به صورت چند نوبته کار می کنند، گفت: میزان تقاضای آرد برای شهرستان اهر معادل ۸ تن است و مازاد بر تقاضا به بازار عرضه می شود و در خصوص آرد و نان، پخت به اندازه کافی و وافی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در خصوص گوشت و مرغ هم در منطقه مشکل خاصی وجود ندارد، افزود: در خصوص تولید مرغ، جوجه ریزی به مقدار کافی انجام شده است.

 غنی زاده در خصوص سایر کالاهای اساسی هم گفت: روغن و لبنیات و  ماکارونی هم به حد کافی و وافی در بازار شهرستان موجود است و مطابق برنامه در مراکز مختلف عرضه می شود.

 

فرماندار اهر از مردم خواست نسبت به عملیات روانی معاندان هوشیار باشند و به سودجویان فرصت سودجویی ندهند .

 

 

کدخبر: 780291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟