اجرای برنامه تحولی 1401 بنیاد در دستور کار است

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، حجت‌الله امانی مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در یازدهمین همایش معاونان اداری، مالی و پشتیبانی موسسات فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار سراسر کشور که در موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین برگزار شد، به صورت وبیناری به سخنرانی پرداخت و گفت: اجرای برنامه تحولی 1401 بنیاد که مهمترین هدف آن، ارائه خدمت به جامعه ایثارگران است، در دستور کار ما قرار دارد.

وی افزود: همه مدیران موسسه‌های ایثار باید به برنامه یاد شده توجه بیشتری داشته باشند و آن را با جدیت و مصمم اجرا کنند.

امانی ادامه داد: همچنین مدیران باید در برگزاری برنامه‌های پیش‌بینی شده گام‌های موثرتری بردارند تا این برنامه‌ها با همان کیفیت تعریف شده اجرایی شود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار با بیان اینکه خدمت بیشتر به ایثارگران باید مهمترین هدف مدیران موسسه‌های ایثار باشد، گفت: همچنین این مدیران با اجرای برنامه‌ها، زمینه‌ساز جذب رضایت‌مندی جامعه ایثارگران باشند.

وی همچنین مطالبی پیرامون پایش سلامت، تفاهم‌نامه‌های منعقد شده با بنیاد و بیمه دی و نظارت بر اجرای برنامه‌ها بیان کرد.

خدمت به جامعه ایثارگران اولویت کاری ماست

در ادامه این همایش، حمید نصیری‌مقدم معاون اداری، مالی و پشتیبانی موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گفت: برای اولین بار در سال جاری، اعتبارات خوبی پیش‌بینی شده تا موسسه‌های ایثار خدمات مطلوبی به جامعه ایثارگران ارائه دهند.

وی افزود: در تحقق این مهم، موسسه ایثار تفاهم‌نامه‌های مختلفی با معاونت‌های فرهنگی و ورزشی، بهداشت و درمان، تعاون و امور اجتماعی بنیاد و بیمه دی منعقد کرده تا بتواند به جامعه ایثارگران در سال جاری خدمات‌دهی کند. نصیری‌مقدم ادامه داد: همه مقدمات آماده است تا مدیران موسسه‌های ایثار دست به دست هم دهند و از ظرفیت‌های موجود جهت خدمت به جامعه هدف استفاده کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه خدمت به جامعه ایثارگران اولویت کاری ماست، گفت: در تحقق این مهم، همه مدیران پای کار باشند تا رضایتمندی نسبی جامعه ایثارگران کسب شود و آن را مدیران کل استان‌ها لمس کنند.

گفتنی است در این مراسم، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و یدالله محمدبیگی سرپرست موسسه ایثار استان قزوین و محمد عبدی مدیر مالی، مهدی کرمی مدیر منابع انسانی و امیرحسین لواسانی حسابرس موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کشور حضور داشتند

 

کدخبر: 780054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟