مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با سرپرست فرمانداری شهرستان بانه دیدار کرد

به گزارش رکنا از کردستان، فردین وکیلی  اظهار داشت: یکی از اولویت های مهم سازمان ها و نهادهای دولتی و بخش خصوصی، سرمایه گذاری در حوزه مهارت افزایی نیروهاست زیرا؛ نقش مهارت افزایی در افزایش توانایی های دانش، مهارت و قدرت درک افراد برای انجام مطلوب تر کار در محدوده وظایف شغلی بسیار حائز اهمیت است.

 فردین وکیلی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان در بحث مکان و تجهیزات بروز خوشبختانه از شرایط خوبی برخوردار هستیم و در تلاشیم تا با بهره گرفتن از برنامه کمکهای بلاعوض طرح  GGPکشور ژاپن که مختص کولبران است برای تجهیز کارگاههای شهرستانهای بانه و مریوان را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان بیان کرد : اعطای زمین با کاربری آموزشی به آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در جهت توسعه خدمت رسانی بخش خصوصی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در راستای تامین نیازهای آموزشی مهارتی دستگاه های اجرایی سطح شهرستان بانه را از جمله مطالبات آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای ذکر کرد .

در ادامه کمال خدری سرپرست فرمانداری شهرستان بانه در این دیدار از تلاش‌های کارکنان و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بانه در زمینه ارائه آموزش های مهارتی، اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای و ایجاد اشتغال پایدار برای نیروهای جوان جویای کار قدردانی کرد.

وی اشاره کرد: آموزش های فنی و حرفه ای، تلفیقی از علم، فن و هنر است و نقش بسیار مهمی در تامین نیروی انسانی کارآمد ایفا می کند و از الزامات رشد و توسعه اقتصادی است.

 

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 779524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟