راه اندازی کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی در بیمارستان شفا سمنان

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان؛ دکتر مجید مطلبی رئیس بیمارستان شفا سمنان با اعلام این خبر گفت: این کلینیک در راستای فراهم نمودن زمینه بهره مندی هرچه بیشتر بیمه شدگان سازمان از خدمات تخصصی بصورت رایگان راه اندازی شده است.

وی افزود: با پیگیریهای انجام شده متخصص طب فیزیکی در درمانگاه تخصصی این مرکز جهت ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران در بخش های سرپائی و بستری شروع به کار کرده است. وی در تشریح خدمات قابل ارائه در این کلینیک گفت: این کلینیک با خدمات تشخیصی و درمانی بیماریهای عضلانی و اسکلتی، تشخیص و درمان دیسک کمر، گردن و آسیب های عصبی به روشهای جراحی، درمان آرتروز مفاصل در خدمت مراجعین گرامی و بیمه شدگان سازمان می باشد.

ایشان با اشاره به خرید دستگاه نوار عصب و عضله به مبلغ یک میلیارد و 720 میلیون ریال برای استفاده در این کلینیک بیان داشت: با توجه به هزینه انجام این خدمت در بخش خصوصی که برای یک اندام حدود 3 میلیون و 500 هزار ریال می باشد، بیمه شدگان محترم تامین اجتماعی می توانند بصورت رایگان در نوبت صبح روز های دوشنبه و چهارشنبه غیر تعطیل از این خدمت استفاده نمایند.

دکتر مطلبی هدف از انجام نوار عصب و عضله را بدست آوردن سرعت هدایت عصبی اعصاب مختلف بدن عنوان کرد و افزود: این تست در مواردی چون تشخیص عوارض دیابت، قطع اعصاب، تشخیص ضایعات گردن و کمر و گرفتگی اعصاب در مچ و آرنج استفاده می شود گفتنی است بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند از طریق کد دستوری #٢٣١٤٢٠٤* و یا مراجعه به سایت نوبت دهی به آدرس nobatdsemnan.tamin.ir و یا تماس با شماره تلفن ١٦ - ٣٣٤٢٣١١٢ نسبت به دریافت نوبت خدمات تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی شفا سمنان اقدام نمایند.

حسن رستم زاده / سمنان

 

کدخبر: 779102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟