انجام تکلیف با دقت و ظرافت برعهده ما است

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، علی شعبانی در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی و دادستان نظامی استان قزوین افزود: نباید تفسیر شخصی از نص قانون صورت گیرد چرا که موجب هرج و مرج در جامعه می شود.

وی همچنین گفت: نظم جامعه اسلامی از اولویت ویژه‌ای برخوردار است و مقدم بر همه امور می باشد و باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسول قضایی افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادگستری از یک خانواده هستند و باید با یکدیگر تعامل و هم افزایی داشته باشند تا منشاء خدمات بیشتر و بهتر به مردم بوده و برای حل مشکلات استان قدم های خوبی برداشته شود.

وی گفت: همچنین باید در اجرای عدالت و احقاق حق کمک کنیم و برای حل مشکلات و تامین رضایتمندی مردم و خداوند متعال گام برداریم.

شعبانی افزود: گاهی وقت ها شخصی قانونی را با استدلال هایی رعایت نمی کند درحالی که هم فرمایش امام راحل و رهبر انقلاب است که در حکومت اسلامی تخلف از مقررات جایز نیست و حرام است.

وی گفت: همه ما تکالیفی را بر عهده داریم که در اجرای آنها باید در چهارچوب قانون و مقررات قدم برداریم.

رییس کل دادگستری قزوین گفت: گاهی عالمانه و عامدانه تخلف می شود و به وظیفه عمل نمی شود که شرعا و قانونا جایز نیست و باید با متخلف برخورد شود.

شعبانی در ادامه با بیان اینکه مناصب و جایگاه ها در واقع عرصه امتحان برای همه ما هستند، افزود: باید دقت و تلاش داشته باشیم و از خداوند بخواهیم برای پیروزی در این عرصه‌ها به ما کمک کند.

وی افزود: در این عرصه ها بار امانتی را به دوش گرفته ایم و باید آن را صحیح و کامل به مقصد برسانیم و انجام وظیفه کار سختی و دشواری است.

 

کدخبر: 779023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟