توزیع ۸۳۶ بسته معیشتی توسط جمعیت هلال احمر در بین خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند/ حرکت تور دوچرخه سواری صلح و دوستی از جمعیت هلال احمر استان به مقصد ساختمان صلح تهران

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار داشت: در قالب طرح هلال‌ رحمت، ۸۳۶ بسته معیشتی به ارزش ۲۶۰ میلیون تومان در بین خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند استان توزیع شد.

پیام جلالی افزود: همچنین سه هزار و ۲۸۰ بسته افطاری به ارزش ۲۳۰ میلیون تومان در ماه رمضان با همکاری داوطلبان، جوانان و امدادگران در بین نیازمندان روستاها و شهرستان‌های استان توزیع شد.

وی یادآور شد: هدف از اجرای این طرح، ترویج فرهنگ انفاق و ارزش‌های انسان دوستانه، توسعه مشارکت‌های مردمی و تقویت مسوولیت اجتماعی در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند بود.

 

حرکت تور دوچرخه سواری صلح از کردستان به مقصد تهران: 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان اظهار داشت: به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر ایران، جمعی از دوچرخه سواران اقوام مختلف ایرانی، امروز از سنندج به مقصد ساختمان صلح تهران حرکت خود را با شعار یکصد سال خدمت بی منت آغاز کردند.

بابک قنبری افزود: در این برنامه ۱۰ دوچرخه سوار از نقاط مختلف کشور مسیر ۵۰۰ کیلومتری را رکاب می‌زنند که در طول مسیر تیم موتور سواران گروه اقوام ایرانی به تیم می‌پیوندد و به یاد حماسه سازان ایران نهال کاری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری تور دوچرخه سواری، ترویج فرهنگ ورزش دوچرخه سواری و معرفی بیشتر فعالیت‌های هلال‌ احمر در یکصدمین سالگرد تاسیس آن است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان یادآور شد: امسال به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر، برنامه‌های دیگری از جمله مانور درمان اضطراری در روستاها و صعودهای امدادی به کوه‌ها در نظر گرفته است که طی این مدت برگزار می‌شود.

۲۳ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در سطح کردستان فعال است که از این تعداد ۱۳ پایگاه ثابت در محورهای مواصلاتی و ۱۰ پایگاه پشتیبانی سیار در سطح شهرستان‌ها مستقر و آماده خدمات رسانی به حادثه دیدگان هستند.

 

 

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان

کدخبر: 778603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟