هزینه کرد ۴۷ میلیارد ریالی برای مکانیزاسیون حوزه حمل‌ونقلی شهر قم در سال گذشته

به گزارش رکنا از قم، علی مؤمن حجازی با اشاره به عملکرد مالی و بودجه‌ای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم اظهار داشت: بودجه مصوب این سازمان در سال گذشته ۲۳۵ میلیارد ریال بود که پس از تلفیق این بودجه به ۳۰۰ میلیارد افزایش یافت که در مجموع در سال گذشته شرایط بودجه‌ای خوبی در این سازمان داشتیم.

 

به گفته وی، سرفصل‌های بودجه فاوا شامل خرید تجهیزات رایانه‌ای برای مجموعه شهرداری با اعتباری بالغ‌بر هشت میلیارد ریال، خرید، تجهیز، تعمیر و به‌روزرسانی تجهیزات سخت‌افزاری و توسعه شبکه مبلغ ۱۴۵ میلیارد ریال، مکانیزاسیون حوزه حمل‌ونقل که ازجمله پروژه‌های مهم بوده که با اعتباری بالغ‌بر ۴۷ میلیارد ریال و توسعه خدمات پایگاه‌های اطلاعاتی ۹۰ میلیارد ریال اعتبار صورت گرفته است.

 

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ادامه داد: در خصوص عملکرد قطعی و پرداخت‌هایی که برای پروژه‌های مختلف داشتیم، در حوزه تجهیزات رایانه‌ای به خاطر محدودیت منابع مالی یک میلیارد و ۳۴۹ میلیون ریال جذب بودجه داشتیم، همچنین در حوزه شبکه بالغ‌بر ۵۸ میلیارد ریال تحقق بودجه داشتیم که وضعیت خوبی است.

 

وی با تأکید بر اینکه در حوزه مکانیزاسیون سیستم حمل‌ونقل و قم کارت نیز مبلغ ۱۱ میلیارد ریال تحقق بودجه داشتیم، افزود: ۷۰ سامانه نرم‌افزاری در حوزه شهرداری در حال فعالیت است که برای توسعه و پشتیبانی این خدمات حدود ۵۸ میلیارد ریال تحقق بودجه داشتیم.

 

مؤمن حجازی خاطرنشان کرد: در حوزه هوشمند سازی شهرداری نیز چهار میلیون ریال تحقق بودجه داشتیم که نیاز بوده تلاش بیشتری شود، ولی در کل بالغ‌بر ۴۵ درصد تحقق بودجه داشتیم که امیدواریم با تلاش همکاران این عدد را به‌طور قابل قبولی افزایش دهیم.

نظری / قم

کدخبر: 778568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟