فعالیت 7000 واحد دامپروری در استان قم

به گزارش رکنا از قم، محمد رضا حاجی رضا امروز در دیدار صمیمی با دامداران استان قم ضمن تاکید بر نقش تشکل‌ها در پیشبرد اهداف جامعه اظهار کرد: ما تلاش کردیم با ارتباط و تعامل مستمر با تشکل ها مشکلات را به نفع جامعه و مردم برطرف کنیم.

وی با تاکید بر پیگیری رفع مشکلات بخش دام افزود: یکی از وظایف ما در مجموعه جهاد کشاورزی برطرف کردن مشکلات دامداران است و بر حسب وظیفه مسئولیت قبول کردیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: استان قم در بخش کشاورزی و دام از اهمیت خاصی برخوردار است و کشاورزی استان با دام و طیور در کشور شناخته می‌شود.

حاجی رضا با اشاره به اینکه سرمایه گذاری عظیمی در بخش دام استان قم صورت گرفته است و از این سرمایه عظیم باید محافظت صورت بگیرد گفت: شما دامداران با وجود مشکلات موجود در جنگ اقتصادی با تمام توان در حال مقاومت هستید و اگر تولید و زحمات شما دامداران نباشد امنیت غذایی به خطر می افتد.

وی از وجود هفت هزار واحد دامپروری در استان قم یاد کرد و ادامه افزود: ما در دوره جدید تمام تلاش خود را برای معرفی ظرفیت پرورش دام استان قم به مسئولین کشوری و استانی به کار گرفتیم و سعی کردیم مطالبات شما دامداران  را در جلسات با مدیران کشوری و مجمع نمایندگان استان مطرح کنیم تا به امید خدا بتوانیم به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

در ابتدای این دیدار تعدادی از نمایندگان دامداران مشکلات و مطالبات خود را مطرح کردند.

 

نظری / قم

 

کدخبر: 778560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟