کلاهبردار خرید احشام با چک‌های جعلی در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد

به گزارش رکنا از یاسوج، سردار"کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت پرونده های قضائی از سوی تعدادی از دامداران عشایر استان مبنی بر کلاهبرداری فردی سودجو با خرید احشام و ارائه چک های جعلی، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با بررسی دقیق موضوع و همچنین رصد شبانه روزی متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: متهم در بازجوئی های اولیه به خرید ۲ هزار رأس احشام از عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین کلاهبردای از تعدادی از عشایر استان های خوزستان، لرستان،چهارمحال بختیاری به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان توجه داشته باشند که افراد کلاهبردار معمولا با ظاهری آراسته و با چرب زبانی طعمه های خود را شناسایی می کنند؛ شهروندان می توانند با هوشیاری در برابر پیشنهادهای وسوسه انگیز مالی، زمینه جرم را از شیادان سلب کنند.

کدخبر: 778234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟