پیمانکار شهرک صنعتی هشترود با بی احتیاطی باعث بوجود آمدن خسارات میلیاردی به تاسیسات زیرساختی این مجموعه شده است

به گزارش خبرنگار رکنا، از هشترود ؛متولیان شهرک خود سرانه وبدون اینکه ادارات خدمات رسان را در جریان بگذارند ،اقدام به برداشت خاک ومسطح نمودن قسمتی از این شهرک برای ساخت خیابان اقدام کرده اند که متاسفانه دراین اقدام در اثر برخورد تیغه لودر وبولدرز به زیر ساخت های اداره گاز واداره مخابرات واداره آب وفاضلاب باعث تخریب لوله هایی که توسط،این ادارات برای خدمات رسانی به شرکت ها وکارخانجات واقع در شهرک شده اند.که غیر قابل جبران است.

 

حسن سلطانپور خسارت وارده بیش از چندین میلیارد تومان بر آورد وافزود:با توجه به اینکه تخریب در این منطقه بسیار زیاد است متاسفانه برای اینکه اکثر زیر ساختها ازبین رفته است باید دوباره لوله گذاری شود وچون لوله اصلی گاز از چندین جا سوراخ ویا کنده شده است باید تعویض شود که هم زمان بر خواهد بود وهم هزینه بر.

 

رئیس اداره گاز هشترود متذکر شد:اگر در اسرع وقت این زیر ساخت ها تعمیر ومرمت نشود متاسفانه هر لحظه احتمال آتش سوزی شدید دراین قسمت از شهرک وسرایت آتش به دیگر مجموعه ها وکارخانجات مستقر در این شهرک خواهد شد.

سلطانپور با انتقاد از متولی طرح شهرک پرفسور هشترود از اینکه بی خبراز ادارات متولی وخدمات رسان اقدام به چنین کاری کرده است نیز گفت:اداره گاز چندین نامه به مسئول شهرک ارسال کرده است که این این زیرساخت ها را به اداراتی که متولی هستند واگذار کنید که متاسفانه همیشه با دربسته روبرو شده ایم.وبه هیچ یک از نامه ها ترتیب اثر داده نشده است.

 

رئیس اداره گاز هشترود در آخر از مسئول شهرک صنعتی خواست که هرچه سریعتر با کلیه نقشه های زیر ساختی شهرک به اداره گاز مراجعه کند واز تخریب دیگر مناطق بدون  بدون اطلاع جدا خودداری کند که هر لحظه احتمال دارد که با برخورد تیغه لودر ویا بولدرز به یکی از لوله های اصلی آتش سوزی وانفجار روی دهد که در آن وقت جبرانش هم برای متولیان شهرک وهم برای صاحبان کارخانجات وتولیدی های موجود در شهرک سخت تر خواهد شد.

رئیس اداره گاز اعلام آمادگی کرد که در اگر مسئولین شهرک با این اداره ودیگر ادارات همکاری کنند .قطعا در تعمیرات وایمن سازی مناسب شهرک همکاری های لازم توسط این ادارات انجام می شود که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در شهرک نباشیم چون واقعا خساراتی که به این تاسسات شده است غیر بابل جبران است.وباید متولی ومسئول شرکت جوابگو باشند.

 

کدخبر: 777576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟