مدیر جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان معرفی شد

به گزارش رکنا از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، «جهانبخش نوکانی» در مراسمی به عنوان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان معرفی شد.

این آیین روز دوشنبه با حضور علی‌اصغر عباسی مدیر عملیات شرکت ملی پخش برگزار و از خدمات محسن معانی سرپرست این شرکت تقدیر شد.

علی‌اصغر عباسی، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ستاد به عملکرد شرکت ملی پخش در ‌سال گذشته در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی و خدمات‌رسانی به هموطنان و اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت اشاره کرد و اظهار داشت: با توانمندی، وحدت، همکاری و انگیزه بالای کارکنان ‌در کمترین زمان ممکن مدیریت و با در مدار قرار گرفتن سامانه فروش و کارت هوشمند سوخت از بروز مشکلات و نا‌هنجاری‌های خاص در سطح جامعه، جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: تأمین سوخت مورد نیاز نیروگاه‌های کشور، تأمین و توزیع سوخت صنایع و کارخانه‌‌ها، بخش کشاورزی و همچنین سوخت‌رسانی در ایام تعطیلات نوروزی به هموطنان، با توجه به حجم بالای سفرها و افزایش مصرف فرآورده‌های نفتی، با برنامه‌ریزی و تلاش مجموعه شرکت ملی پخش به بهترین نحو ‌ممکن در سطح کشور انجام شد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از زحمات شرکت‌های حمل و نقل، رانندگان نفتکش و مجموعه جایگاه‌داران عرضه فرآورده‌های ‌نفتی که با تعامل و همکاری جهادگونه، شرکت ملی پخش را در جهت خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان یاری ‌می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

عباسی تصریح کرد: مدیر جدید این شرکت در استان از نیروهای خود منطقه است که در سال‌های ‌خدمت خود دارای عملکرد مطلوب و موفقی بوده و انتظار می‌رود همچون گذشته در اداره امور این منطقه با ‌توجه به پیشینه کاری خود، موفق باشد.

 

نوکانی، مدیر جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان هم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات محسن معانی در دوران تصدی سمت و ‌بیان برنامه‌های خود جهت پیشبرد اهداف منطقه اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل و بهره‌مندی ‌از مشارکت، تجارب و دانش همکاران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف متعالی سازمانی بتوان ‌گام‌های ارزشمند و ماندگاری برای خدمتگزاری به مردم استان برداشت.

 

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 776569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟