دارنده  موتورسیکلت میلیاردی قاچاق محکوم شد

به گزارش خبرنگار رکنا، تقی حسام اظهارکرد: حسب گزارش پلیس اطلاعات و امنیت اقتصادی فرماندهی نیروی انتظامی گلستان مبنی بر اینکه فردی یک دستگاه موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی قاچاق مجاز مشروط را نگهداری می کند صورت جلسه ای تنظیم و به اداره تعزیرات حکومتی کردکوی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان با بیان این که موضوع برای رسیدگی به شعبه تخصصی ویژه قاچاق کالا و ارز ارجاع شد، گفت: پس از احضار متهم و سیر مراحل قانونی و اخذ استعلامات لازم از گمرکات و با توجه به دفاعیات مشارالیه، متهم در اداره تعزیرات حکومتی کردکوی تبرئه شد.

وی افزود: با تجدیدنظر خواهی پلیس امنیت اقتصادی در فرجه قانونی، پرونده مجدد در شعبه اول تجدید نظر قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرکز استان مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به عدم ارائه مدارک مثبته گمرگی، فرد متخلف علاوه بر ضبط موتورسیکلت به جزای نقدی به مبلغ دو میلیارد و ۵۹ میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

حسام از همه شهروندان استان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص قاچاق و خرید و فروش برخلاف ضوابط موضوع را به صورت حضوری یا تلفنی به تعزیرات حکومتی یا سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

 

کدخبر: 775663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟