حضور کارکنان شرکت آب و فاضلاب ایلام در راهپیمایی روز قدس

 به گزارش رکنا از ایلام و به نقل از  روابط عمومی ابفای استان ایلام، در حاشیه این راهپیمایی باشکوه مدیر عامل ابفای استان با تاکید بر اینکه روز قدس نماد وحدت امت اسلامی است، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پشتیبانی از جبهه مقاومت علیه دشمن مشترک مسلمانان است.

پرویز ناصری افزود:کارکنان  شرکت آب و فاضلاب با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و ‌انزجار خود را نسبت به اشغال قبله اول مسلمین اعلام داشته و حملات وحشیانه اسرائیل به مردم بی‌گناه فلسطین را محکوم می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم انقلابی ایران همواره از مردم مظلوم فلسطین ‌حمایت کرده و امسال هم با شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس حماسه دیگری را خلق کردند، اظهار کرد: روز قدس سمبل مبارزه با استکبار است و هرروز پررنگ‌تر از گذشته بروز عینی دارد و مردم با اختیار در این راهپیمایی حضور می‌یابند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام در پایان یاد آور شد:روز قدس یکی از یادگارهای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است و مردم با حضورشان در راهپیمایی روز قدس نشان دادند از اهداف انقلاب منحرف نمی‌شوند.

لازم بذکر است به همت واحد روابط عمومی شرکت، بروشورها و تراکت و بنرهای با موضوع صرفه جویی در مصرف آب در بین شرکت کنندگان در راهپیمایی توزیع گردید.

این گزارش حاکیست این بروشورها و تراکتها در سطح استان و در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس دربین مردم توزیع گردید و مردم نیز استقبال بسیار خوبی از این حرکت فرهنگی داشتند.

ایلام، کوثر موسوی 

 

کدخبر: 775400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟