کلاهبردار 200 میلیاردی در" سقز" دستگیر شد

به گزارش رکنا از کردستان؛  سردار "علی آزادی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان" سقز" مبنی بر کلاهبرداری صورت گرفته از آنان، تحقیقات در این خصوص به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: پس از تحقیق از مال باختگان و جمع آوری مدارک و مستندات لازم مشخص شد عامل این کلاهبرداری با جلب اعتماد طلافروشان "سقز" طلاها را از شاکیان اخذ و در قبال آن به آنان چک و رسید ارائه کرده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: ماموران پلیس آگاهی سقز با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی فرد کلاهبردار را در کمتر 24 ساعت دستگیر گردند.

سردار آزادی با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهم به 200 میلیارد ریال کلاهبرداری از طلا فروشی ها اعتراف کرد، گفت: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پلیس با قدرت در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاده است، گفت:  عده ای از افراد سودجو و فرصت طلب با سؤ استفاده و فریب قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارند، که ما ازمردم انتظار داریم در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 775011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟