تداوم اجرای رزمایش کمک مومنانه در شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان،اجرای رزمایش کمک مومنانه در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت، اینبار با توزیع150بسته کمک معیشتی با هدف حمایت از خانواده های بی بضاعت در مناطق محروم اصفهان تداوم یافت.

درمرحله این رزمایش نیکوکاران شرکت گاز استان اصفهان، کمک های خود را در قالب بسته های مواد غذایی شامل ؛برنج، روغن، ماکارونی، سویا، حبوبات، رب، نمک، چای، قند و شکلات را تدارک دیدند و این اقلام توسط نیروهای بسیجی پایگاه مقاومت بسیج شهید مزروعی شرکت، بین خانواده های مناطق محروم توزیع گردید.

ابوالقاسم عسکری سرپرست شرکت گازاستان اصفهان، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط حاکم بر جامعه و لزوم توجه به اقشار آسیب پذیرو در راستای انجام مسئولیت اجتماعی، این شرکت نیز با تمام توان و با همکاری و همدلی پرسنل خود در این امر خدا پسندانه گام برداشته است.

وی، با اشاره به اینکه مساعدت به نیازمندان در سیره ائمه اطهار(ع) از منزلت خاصی برخوردار بود گفت: لزوم اجرای مطلوب کمک مومنانه می‌تواند به برقراری عدالت در جامعه کمک و با شرکت در آن می توان روح همدلی و نوع دوستی خود را برای کمک به نیازمندان و هموطنان خویش بیش از پیش ثابت کرد.

مهندس عسکری، گفت: از ابتدای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به آسیب دیدگان کرونا و اجرای" طرح کمک مؤمنانه" تا کنون نه مرحله از این رزمایش در شرکت گاز استان اصفهان انجام گرفته است.

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان، با تاکید بر استمرار این امر خداپسندانه، افزود: پایگاه مقاومت بسیج، حراست و واحد خدمات رفاهی و همکاران شرکت در امر جمع آوری کمک‌های مؤمنانه نقش ویژه و قابل تقدیری داشته و محصول این مشارکت امروز به خوبی به بار نشسته است.

اصفهان -بهمن راعی

 

 

کدخبر: 774576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟