درمانگاه تأمین اجتماعی گرمی در انتظار تخصیص زمین مناسب/ مجوزهای لازم صادر شده اما زمینی در دسترس نیست

‍به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل ،جلسه ای با حضور نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل و فرماندار شهرستان گرمی برای واگذاری زمین مناسب جهت احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان گرمی برگزار شد.

ولی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در این جلسه با اشاره به برنامه های خوب سازمان تامین اجتماعی برای مناطق محروم و کم برخوردار اظهار کرد: برای ساخت درمانگاه در شهرستان گرمی باید امکانات ویژه از جمله تخصیص زمین مناسب و سهولت دسترسی مردم در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد.

وی از مسئولان  این شهرستان خواست در این خصوص همکاری و تعامل لازم با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان را داشته باشند.

 سید عباس موسوی سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل نیز در ادامه این جلسه با اشاره به زمان‌بر شدن پروژه واگذاری زمین درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان گرمی اذعان کرد: اولویت برنامه های سازمان تامین اجتماعی برای ساخت مراکز درمانی داشتن زمین مناسب با قابلیت دسترسی آسان و بدون دغدغه برای بیمه شدگان می باشد که متاسفانه این امر تاکنون در این شهرستان محقق نشده است.

وی با اشاره به مطالبات چندین ساله بیمه شدگان سازمان برای احداث درمانگاه در این شهرستان افزود: اعتبارات مالی و مجوزهای قانونی برای ساخت این درمانگاه از سوی سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شده و ما منتظر تملک زمین مناسب هستیم.

 

کدخبر: 774503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟