آموزش چهره به چهره باعث کیفیت بخشی فرایند یاددهی و یادگیری می شود.

به گزارش رکنا در استان همدان،محمود نقوی با اشاره به شرایط سخت آموزش در زمان کرونا و مجاهدت و تلاش شبانه روزی معلمان و کادر مدارس برای تعطیل نشدن آموزش، گفت: اکنون که با مساعد شدن شرایط و تصمیم وزارت آموزش و پرورش با هماهنگی ستاد مدیریت کرونا، فعالیت مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان آغاز شده است، ما شاهد استقبال و حضور حداکثری دانش آموزان در مدارس هستیم.

   محمود نقوی با بیان اینکه آموزش چهره به چهره باعث کیفیت بخشی فرایند یاددهی و یادگیری می شود، از دانش آموزان خواست همزمان با تحصیل، تهذیب و ورزش با یک مهارت آشنا شده و از  استعدادهای خدادادی خود استفاده نمایند.

   مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به فرصت حضوری شدن آموزش بعد از دوران کرونا و هم چنین سختی و آسیب های آموزش مجازی، بر بهره گیری از آموزش حضوری به منظور جبران عقب افتادگی درسی و هم چنین رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد و گفت: ما هم در آموزش و پرورش وظیفه داریم، شرایط را برای حضور شاداب دانش آموزان در مدارس مهیا نماییم.

   گفتنی است در جریان بازدید، مدیران این دو آموزشگاه نیز گزارشی از وضعیت آموزشی و پرورشی، امکانات، تجهیزات و هم چنین نیاز های آموزشگاه های خود را ارائه کردند.

 

کدخبر: 773912 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟