تولیدات باغبانی و زراعت استان قزوین در کشورجایگاه ویژه ای دارد

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، رضا افلاطونی افزود:در محصولاتی مثل انگور، کشمش، فندوق، زغال اخته و غیره قزوین دارای رتبه‌های حائز اهمیتی است.

وی بیان کرد: در تولید گندم و خرید تضمینی این محصول نیز هرساله با استقبال خوبی از سوی بهره برداران روبرو هستیم که اگر بتوانیم میزان تولید را افزایش دهیم، قطعا در به خوداتکایی کشور در محصول گندم نقش آفرین خواهیم بود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد:اگرچه در این استان اقدامات بسیار خوبی در راستای افزایش ضریب مکانیزاسیون صورت گرفته است، اما هنوز این میزان کافی نیست و باید برای جبران خلا نیروهای کار به استفاده بیش از حد از ماشین آلات و ادوات کشاورزی اقدام کرد.

وی بیان کرد: استان قزوین همواره در مقابل آفات عمومی و اقدامات لازم در راستای حفظ گیاهان به موقع عمل کرده تا از سلامت بخش کشاورزی صیانت کند، بنابراین این مهم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

افلاطونی عنوان کرد: خدمت در بخش کشاورزی نیازمند مدیریت مناسب و موثر در بزنگاه‌های اقتصادی است که این مهم باید سرلوحه مدیران بخش باغبانی و زراعت قرار گیرد.

 در پایان با قدر دانی از خدمات مهندس مجید اسماعیلی، مهندس علی راه انجام را به عنوان سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین معرفی شد.

  رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران از جمله سوابق مدیریتی علی راه انجام می باشد

 

کدخبر: 773032 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟