لازمه تعلیم و تربیت، ایجاد بستر مناسب است

به گزارش رکنا از لرستان،سیروس ابراهیمی در آیین معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با بیان اینکه مدرسه سازی و تلاش در مسیر تعلیم و تربیت بزرگترین خدمت به کشور و نسل آینده است، اظهار داشت: ورود به دنیای هستی معارفه و رفتن از دنیا تودیع است که باید تلاش کرد در این مسیر برای بندگان خدا سبب خیر بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام ادامه داد: تزکیه و تعلیم، انسان را به عرش الهی می برد و از طرفی تعلیم و تربیت نیازمند بستر سازی است که یکی از بسترهای تعلیم و تربیت مدارس هستند.

ابراهیمی اظهار داشت: تعلیم و تربیت در اولویت فعالیت‌های بشر قرار دارد چرا که باعث تزکیه نفس و افزایش دانش و آگاهی می شود.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مدارس بصورت کمی و کیفی گسترش یافتند و امروز به برکت این نظام و انقلاب، امر تعلیم و تربیت با جدیت در تمام مناطق کشور در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری  لرستان ادامه داد: مدارس استاندارد و فضاهای آموزشی عاملی برای جذب دانش آموزان هستند و امروزه بزرگترین خدمت به مملکت در این حوزه است که امید می رود مدرسه سازی در استان با روند بیشتری گسترش داشته باشد.

مهدی زکی پور/لرستان

کدخبر: 772611 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟