ساعت فعالیت قطار شهری مشهد در شب‌های قدر تغییر خواهد کرد

به گزارش خبرنگار رکنا ، وحید مبین‌مقدم گفت: در راستای رفاه حال روزه‌داران و با هدف ارائه خدمت به شرکت‌کنندگان در مراسم شب‌های قدر حرم مطهر رضوی و هیأت‌های مذهبی سطح شهر، برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای سرویس‌دهی به شهروندان و زائران در خطوط یک و دو قطار شهری تدارک دیده‌ایم.

او گفت: براین اساس در روز چهارشنبه، ۳۱ فروردین‌ که با شب نوزدهم ماه رمضان مصادف شده است، با برنامه‌ریزی ۷۷۲ اعزام مسافری، سرویس‌دهی به مسافران خط یک و دو قطار شهری از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: همچنین در روز جمعه دوم اردیبهشت‌ مصادف با شب بیست و یکم ماه رمضان نیز با برنامه‌ریزی ۵۵۹ اعزام مسافری، سرویس‌دهی در خط یک و دو از ساعت ۷ صبح آغاز و تا ساعت ۲ بامداد روز بعد انجام می‌شود.

مبین‌مقدم گفت: روز یکشنبه، چهارم اردیبهشت‌ که مصادف با شب بیست و سوم ماه رمضان است نیز با برنامه‌ریزی ۷۷۲ اعزام مسافری، در خط یک و دو از ساعت ۶ صبح تا ۲ بامداد روز بعد سرویس‌دهی انجام خواهد شد.

او گفت: سرفاصله زمانی حرکت قطار‌ها در ساعات شلوغی به‌طور میانگین پنج دقیقه پیش‌بینی‌شده و سرفاصله زمانی حرکت قطار‌ها در خط دو نیز ۱۰ دقیقه برنامه‌ریزی‌شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: آماده‌باش کامل نیرو‌های بخش‌های مختلف ایستگاهی، فنی، عملیاتی، حفاظت، ایمنی و سوانح به‌منظور ارائه سرویس‌دهی مطلوب و ایمن از دیگر برنامه‌های این شرکت در شب‌های قدر خواهد بود.

مبین‌مقدم گفت: همچنین نصب نوشته‌های مناسبتی در ایستگاه‌های خط یک و دو و اکران تیزر‌ها و تصاویر متناسب با این ایام از طریق ۴۲۰ نمایشگر داخل ناوگان خط یک و دو و ۲۵۰ نمایشگر ایستگاهی نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی دراین ایام است.

کدخبر: 772410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟