حال و هوای حرم امام رضا(ع) در اصفهان جاری می‌شود

به گزارش رکنا از اصفهان،هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت طی روزهای پنجم تا دهم اردیبهشت‌ماه 1401 برپا می‌شود و دستگاه‌های اجرایی بسیاری شرایطی را فراهم می‌کنند تا مردم اصفهان در بهترین ماه خدا، بیشترین میزان بهره‌مندی را از ویژه‌برنامه‌های قرآنی و مذهبی ماه مبارک رمضان دریافت کنند.

از جمله برنامه‌های ویژه‌ای که برای روزهای برپایی هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت پیش‌بینی شده، اجرای برنامه‌های سفره‌خوانی و نقاره‌زنی است که از سوی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان اجرا می‌شود.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برنامه نقاره‌زنی هر شب در نمایشگاه اصفهان اجرا می‌شود؛ همچنین پیش‌بینی شده که برنامه سفره‌خوانی نیز در زمان برگزاری این نمایشگاه اجرا شود.

مصطفی حجه‌فروش همچنین با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان افزود: در این نمایشگاه همچنین ضریح حرم امام رضا(ع) شبیه‌سازی می‌شود تا حال و هوای این آستان مقدس برای مردم اصفهان بیش از پیش زنده شود.

وی همچنین به حضور کانون‌های تخصصی آستان قدس رضوی در نمایشگاه قرآن و عترت اشاره کرد و ادامه داد: کانون‌های تخصصی سلامت، آموزش حوزه‌های فرهنگی، قرآنی، بانوان، سبک‌زندگی، هنری، کتاب و کتابخوانی، شعر و ادب، ایثار و شهادت، خیرین و ناذرین و مشاوره در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان حضور خواهند داشت تا مخاطبان این نمایشگاه را در حوزه‌های مورد علاقه راهنمایی و هدایت کنند.

بر اساس این گزارش، علاقمندان به بازدید از هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت می‌توانند از ساعت 16 تا 22 روزهای پنجم تا دهم اردیبهشت‌ماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

اصفهان -بهمن راعی

 

کدخبر: 771718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟