چرخه بومی‌سازی بیش‌از‌پیش نیازمند پویایی است و باید در همه بخش‌های شرکت تسری پیدا کند

به گزارش رکنا از اصفهان،مدیرعامل و معاونین فولاد مبارکه در ادامه سلسله بازدیدهای خود از خطوط و نواحی تولید، از واحد خدمات فنی و پشتیبانی این شرکت بازدید کردند و پس از آن در نشستی با مدیران بخش‌های مختلف واحد خدمات فنی و پشتیبانی، در جریان فعالیت‌های این بخش‌ها قرار گرفتند و مدیران مربوطه نیز دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود را به سمع و نظر آنان رساندند.

 

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در جمع مدیران بخش‌های مختلف واحد خدمات فنی و پشتیبانی این شرکت اظهار کرد: این واحد به‌خوبی توانسته پارامترهای کیفی را در کنار توسعه‌های زیرساختی ارتقا دهد و به‌عنوان نقطه قوت فولاد مبارکه شناخته شود.

 

وی با بیان اینکه واحد خدمات فنی و پشتیبانی فولاد مبارکه دارای گنجینه ارزشمندی از نیروهای متخصص، متعهد و دانشی است، افزود: اگر کار به‌درستی به این نیروهای دانشی سپرده شود، قطعا خروجی و راندمان به مراتب بهتری را از آنان شاهد خواهیم بود.

 

ضرورت تسری چرخه بومی‌سازی در همه بخش‌های فولاد مبارکه

مدیرعامل فولاد مبارکه با تأکید بر اهمیت جایگاه واحد تعمیرات مرکزی این شرکت پس از واحدهای مرتبط با بومی‌سازی خاطرنشان کرد: واحد تعمیرات مرکزی فولاد مبارکه بیشترین ارتباط را با کلیه واحدهای تولیدی این شرکت دارد.

 

وی با بیان اینکه بومی‌سازی در فولاد مبارکه شامل بخش‌های فنی و تولیدی این شرکت و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان است، اذعان داشت: چرخه بومی‌سازی در فولاد مبارکه بیش‌ازپیش نیازمند پویایی و فعال بودن است و باید در همه بخش‌های این شرکت تسری پیدا کند.

 

بومی‌سازی تجهیزات در فولاد مبارکه نیازمند تجاری‌سازی است

طیب‌نیا با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت فولاد مبارکه در بومی‌سازی تجهیزات تصریح کرد: بومی‌سازی تجهیزات در فولاد مبارکه نیازمند تجاری‌سازی است؛ به‌گونه‌ای که قطعه یا تجهیزی که در این شرکت بومی‌سازی می‌شود باید به دیگر صنایع و تولیدکنندگان کشور نیز معرفی شود تا در صورت نیاز و لزوم، به تولید انبوه برسد.

 

وی در پایان با بیان اینکه فولاد مبارکه باید پیشران بومی‌سازی قطعات و تجهیزات صنعتی در کشور باشد، ابراز داشت: نقش و سهم فولاد مبارکه باید در بومی‌سازی کشور به‌درستی تبیین شود تا منافع آن برای این شرکت تا سال‌های سال باقی بماند.

 

اصفهان -بهمن راعی

 

کدخبر: 770207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟