افتتاح و کلنگ زنی ۱۹ پروژه عمرانی در بهمئی

به گزارش رکنا از یاسوج، (پنجشنبه ۱۴ بهمن) استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح پروژه برق‌رسانی شهر لیکک، گفت: به مناسبت دهه فجر ۱۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان بهمئی افتتاح و کلنگ زنی شد. 

احمدزاده با بیان اینکه اعتبار این پروژه‌ها بیش از ۷۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است، گفت: از مجموع این پروژه‌ها، ۱۵ پروژه با اعتبار ۶۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و با اشتغالزایی ۲۱۸ نفر در بخش عمرانی افتتاح شد. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: چهار طرح با اعتبار ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و با اشتغالزایی ۴۳ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حوزه اقتصادی افتتاح و کلنگ‌زنی شد. 

وی با اشاره به افتتاح طرح توسعه برق شهر لیکک با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، گفت: با توجه به گرمسیر بودن منطقه و توسعه صنایع انرژی، تقویت و توسعه شبکه برق در این شهرستان بسیار ضروری است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح پارک روستای بابا احمد، مهمترین اهداف طرح هادی روستایی را ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها و تامین عادلانه امکانات، ایجاد شرایط رفاهی مناسب در روستاها، بهبود مسکن روستاییان و ارائه خدمات بهینه و بیشتر به مردم عنوان کرد. 

گفتنی است پارک روستای بابا احمد در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

کدخبر: 769868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟