قیمت بلیط فیلم های جشنواره فجر تغییر نکرده است

به گزارش رکنا از رشت،به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه موضوع عدالت فرهنگی یکی از اولویت های اصلی دولت سیزدهم است اظهار کرد: ساخت و تکمیل فضاهای فرهنگی، هنری و آموزشی بویژه در مناطق کمتر برخوردار و حمایت همه جانبه از هنرمندان گیلان از برنامه های در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در جهت تحقق اهداف عدالت فرهنگی است.

وی افزود: بهره مندی همگانی از تمامی فعالیت های فرهنگی و هنری در این استان همواره مورد تاکید است.

ثقتی با اشاره به اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در دو مرکز برای نخستین بار در گیلان اضافه کرد: تالار مرکزی و سینما 22 بهمن رشت پذیرای عموم شهروندان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همچنین به اکران فیلم ها در 3 سانس در هر دو مکان پیش بینی شده برای اکران فیلم های این جشنواره اشاره کرد و گفت: 19 فیلم شرکت کننده در بخش مسابقه جشنواره فجر در این دو مرکز اکران می شود.

وی خاطر نشان کرد: بلیت‌فروشی جشنواره امسال فقط به‌صورت اینترنتی و از طریق سامانه‌های ایران تیک ، سینما تیکت و گیشه7 انجام می‌شود و سینما دوستان گیلانی تا لحظه نمایش فیلم می‌توانند بلیت‌های موردنظر خود را با قیمت 20 هزار تومان خریداری کنند.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 769750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟