وزارت ارشاد یک سیاست گذار است

به گزارش خبرگزاری رکنا از قزوین، در مراسمی با حضور محمود شالویی مدیرکل حوزه وزارتی و دستیار ارشد وزیر ارشاد، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری، اصحاب فرهنگ و هنر ضمن تقدیر از محمد حسین اسماعیلی مدیر کل سابق، محمد حسین فائزی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معرفی شد.

محمد حسین فائزی در این مراسم گفت: تلاش خواهیم کرد حوزه فرهنگ را با مشارکت مردم اعتلا بخشیم و در مسیر صیانت از ارزشها گام برداریم.

فایزی بیان کرد: بشدت به حوزه فرهنگ و هنر و رسانه علاقمندم و معتقدم هر آنچه در زیست بوم اداره ارشاد رخ دهد باید نقش تعریف شده در زندگی مردم داشته باشد.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: آنچه مردم را به زندگی منطقی خود می رساند باید با کمک فرهنگ باشد و برای رسیدن به اهداف تعیین شده حتما باید از مشارکت مردم برخوردار شویم.

وی اضافه کرد: حضور گروههای مردمی می تواند به موفقیت در کار فرهنگی کمک کند و ما باید با  کمک همه هنرمندان و گروههای مردمی وارد کار شویم.

فائزی گفت: خوشبختانه با مدیریت جناب آقای اسماعیلی فضای بسیار آرام و بدون التهابی در اداره ارشاد شکل گرفته که جای تقدیر دارد و رویکرد ما در این دوره نیز حل مسایل با کمک اهالی فرهنگ هنر و ادب و رسانه خواهد بود.

وی اظهارداشت: شناسایی نظام مسایل و تلاش برای حل آنها را با نگاه خلاقانه و نخبگانی در دستور کار داریم و تلاش می کنیم داره ارشاد محل تردد و مراجعه جدی اهالی فرهنگ و هنر باشد.

در ادامه از خدمات اسماعیلی مدیرکل سابق تجلیل و محمد حسین فائزی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معرفی شد.

محمد حسین فائزی متولد 1360 و دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت است که از جمله سوابق اجرایی وی می توان به رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین، عضو شورای فرهنگ عمومی استان قزوین، مدیر مسئول خبرگزاری های ایسنا و ایکنا در منطقه خبری استان قزوین، عضو کارگروه پژوهش و فناوری و تحول اداری استان قزوین، معاون فرهنگی و آموزشی جهاد دانشگاهی استان قزوین، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قزوین و مدیر بخش های مختلف چند دوره نمایشگاه بین المللی قرآن اشاره کرد

 

کدخبر: 769701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟