مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال «شهید سلیمانی» قزوین افتتاح شد

به گزاش خبرنگار رکنا ازقزوین،قائم‌مقام کمیته امداد در بازدید از شرکت نوآور ارتباط صنعت و افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال «شهید سلیمانی» در شهرک صنعتی کاسپین قزوین، توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان را مهمترین ماموریت کمیته امداد دانست و گفت: اگر کارفرمایان در کنار تولید، عرصه اشتغال برای نیازمندان و محرومان را فراهم کنند، به خیر کثیر نائل شده‌اند.

وی ارائه خدمات مختلف به مددجویان را زیرساخت توانمندسازی آنان دانست و افزود: اگر در کمیته امداد خدمات معیشتی، مسکن، فرهنگی و ... ارائه می‌شود، همه این موارد برای این است که مددجو به سطحی از خوداتکایی رسیده و از حمایت امداد خارج شود. 

قائم‌مقام کمیته امداد عنوان کرد: هنر ما در خدمت به محرومان زمانی به کمال می‌رسد که چرخه مقدس خدمت‌رسانی به محرومان به توانمندسازی آنها منجر شود، آن گاه هدف نظام و انقلاب در عدالت محقق شده است.

 خاکسار با تقدیر از کمک‌های خیران و مردم نیکوکار به خانواده‌های نیازمند، خاطرنشان کرد: اگر کمیته امداد خدماتی را به محرومان ارائه می‌کند به وظیفه و رسالت خود عمل کرده است؛ اما اگر مردم به نیازمندان کمک می‌کنند در واقع در راه خیر کثیر گام برداشته‌اند.

 وی فرصت خدمت به نیازمندان را یک توفیق الهی عنوان کرد و گفت: کسی که برای خدمت به محرومان اقدام می‌کند در راهی قدم برداشته که با خیر و برکت همراه است و پیدا کردن این راه و گام برداشتن در این مسیر توفیق الهی می‌خواهد.

 قائم‌مقام کمیته امداد یادآور شد: وقتی در مسیر خدمت الهی قرار بگیریم، حاصل آن خیر و برکت الهی است و امروز باید گام‌های خدمت‌رسانی به نیازمندان در میان مردم فرهنگ‌سازی و نهادینه شود.

گفتنی است شرکت نوآور ارتباط صنعت تاکنون۱۷۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد را در این واحد صنعتی به کارگیری کرده است

 

کدخبر: 768278 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟