بازدید دکتر علی دارابی قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و معاون میراث‌فرهنگی کشور همراه با دکتر علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور، از غرفه استان کردستان و دیدار و گفتگو با مسئولین و حاضرین در این غرفه‌ها

 

به گزارش رکنا از کردستان؛ قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور اظهار داشت: بخش‌های خصوصی در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی کردستان هم‌گرایی و هم‌کاری خوبی را به نمایش گذاشته‌اند که باید به بهترین شکل از این همکاری در راستای توسعه استان استفاده شود.

دکتر علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های هدفمند و تاثیرگذار استان کردستان در بخش‌های مختلف گفت: امسال کردستان با ایستادن در کنار کشورهای خارجی توانست به بهترین شکل در زمینه ورود تورهای خارجی به این استان عمل نماید و این موضوع جای بسی خرسندی است.

معاون گردشگری کشور اظهار داشت: باید استان‌های غرب کشور با هم‌گرایی و هم‌کاری بیشتر نسبت به برنامه‌ریزی و برگزاری تورهای تلفیقی اقدام نمایند.

قائم مقام وزیر و معاون گردشگری کشور حمایت همه‌جانبه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برنامه‌ها و اقدامات توسعه‌ای اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در چارچوب قوانین جاری را اعلام کردند. 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 768147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟