جلسه شهردار و اعضای شورا با ورزشکاران، قهرمانان و مربیان ورزشی مجموعه مدیریت شهری الوند

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،در ابتدای این جلسه ورزشکاران و مربیان ورزشی از رشته های مختلف که در مجموعه مدیریت شهری الوند فعالیت میکنند، ضمن تقدیر از خدمات و حمایت های مجموعه مدیریت شهری، به تشریح دغدغه ها و معضلات جاری در این حوزه پرداختند.

در ادامه مهندس رضا شکور عضو شورای اسلامی شهر الوند با اشاره به ظرفیت ارزشمند جوانان الوندی در بخش ورزش و ضرورت حمایت از این قشر مستعد، اظهار داشت: شورای اسلامی به دنبال آن است که الوند در سطوح استانی، ملی و بین المللی ورزش به عنوان یک برند پرافتخار بدرخشد.

مهندس رضا خلیل پور دیگر عضو شورای اسلامی شهر الوند نیز در این جلسه بیان داشت: شهر الوند از آلودگی های ناشی از فعالیت های صنعتی آسیب دیده و بر این اساس صنایع می بایست حسب وظایف اجتماعی خود و در راستای جلوگیری از ناهنجاری ها، رویکرد بهتری نسبت به سرمایه گذاری در ورزش داشته باشند چرا که این بخش یکی از مولفه های موثر در کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: شکل گیری پایگاه ورزش شهر الوند و ایجاد سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری می تواند در مسیر افزایش کیفیت خدمات مربوطه و رشد و توسعه روزافزون ورزش و ورزشکاران الوند، نقش مهمی ایفا کند.

همچنین دکتر حسین هاشمی شهردار الوند نیز در این دیدار ضمن تقدیر از افتخارآفرینی ورزشکاران الوند در میادین معتبر ورزشی، خاطرنشان کرد: قهرمانی در عرصه ورزش سخت حاصل می شود و بر این اساس باید قدردان این تلاش ارزشمند بود.

وی اضافه کرد: شهرداری به جهت نگهداری از فضاهای ورزشی و دیگر امورات مربوط به ورزش سالانه حدود ۴ میلیارد تومان هزینه زیرساختی می کند اما با این وجود اعتقاد داریم برای اثربخشی و افزایش کارایی باید مسیری نو در پیش گرفته شود تا روند حمایت از ورزشکاران و قهرمانان شکل مناسب و موثرتری به خود بگیرد.

شهردار الوند افزود: ورزشکاران الوند در آینده شاهد اجرا و برگزاری جشنواره ها و رویدادهای ورزشی بزرگی در این شهر خواهند بود. دکتر هاشمی تصریح کرد: طی جلسات متعدد با صاحب نظران حوزه ورزش، تصمیماتی در خصوص ارتقاء کیفیت خدمات مورد نیاز این حوزه اتخاذ گردیده که در روزهای آینده به اطلاع شهروندان شریف الوند خواهد رسید.

 

کدخبر: 767575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟