هلال احمر در امدادرسانی به حادثه دیدگان همواره پیشقدم بوده‌ است

به گزارش رکنا از کردستان؛ ماموستا فایق رستمی روز جمعه در دیدار با مدیرعامل، معاونان و پرسنل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار داشت: اعضای هلال احمر نشان داده‌اند که به عنوان یک شغل به کار و فعالیت خود نگاه نمی‌کنند بلکه عشق و علاقه برای نجات جان انسان‌ها سرلوحه اقدامات آنها است.

وی افزود: مایه افتخار است که انسان‌هایی همچون اعضای هلال احمر با از خود گذشتگی و فداکاری در کشورمان زندگی می کنند که باید قدردان خدمات آنها باشیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اعضای هلال احمر همیشه در صحنه حوادث حاضرند و با ایثار و از خودگذشتگی به هموطنان در جای جای کشور خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات هلال احمر عام المنفعه بوده و مختص به یک مکان و روز خاص نیست، اضافه کرد: ایران یک کشور زلزله خیر و حادثه خیز است و شاید هیچ نهادی به اندازه هلال احمر در حوادث کشور ایثار و از خود گذشتگی و اقدامات موثر انجام نداده است.

ماموستا رستمی با بیان اینکه درایت و خدمات رسانی مجموعه هلال احمر در بارش رحمت الهی و بی سابقه برف و کولاک اخیر در کردستان قابل تقدیر است، افزود: مدیریت حوادث نیاز به تعامل و همکاری همه بخش‌ها دارد که در این مدت تلاش جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به مردم بی نظیر بود.

وی یادآور شد: نجات جان انسان ها بالاترین خیر و پاداش را از جانب خداوند دارد، از این جهت اقدامات هلال احمر با هیچ چیزی قابل قیاس نیست.

در این دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان نیز گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های این جمعیت و همچنین امداد رسانی در برف و کولاک اخیر و اقدامات اجرا شده از زمان شیوع ویروس کرونا را تاکنون ارائه کرد و گفت: جمعیت هلال احمر استان آمادگی دارد در همه حوادث و در هر ساعت از شبانه روز به حادثه دیدگان امدادرسانی کند.

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 767455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟