شهرداری بجنورد ۷ انبار ضایعاتی فاقد مجوز را پلمب کرد

به گزارش رکنا خراسان شمالی؛ شهردار بجنورد با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعتراضات شهروندان مبنی بر وجود ضایعات در اماکن مسکونی، هفت انبار ضایعاتی فاقد پروانه در محله نیروگاه که فعالیتشان به تهدید علیه بهداشت عمومی، تخریب و آلودگی محیط زیست منجر شده بود، شناسایی و پلمب شد.

جواد حمیدی بر ضرورت زدودن نازیبایی‌های ناشی از ضایعاتی‌ها از چهره شهر تاکید کرد و افزود: متاسفانه فعالیت ضایعاتی‌ها در سطح شهر و به خصوص در برخی محلات وضعیت نازیبایی ایجاد کرده؛ به طوری که برخی از این ضایعاتی‌ها با اجاره خانه‌های قدیمی و انبار به انباشت زباله و ضایعات روی آورده‌اند که سبب ایجاد فضایی نامناسب شده است.

وی ادامه داد: در طرح ساماندهی انبارهای ضایعاتی، تمامی انبارهای فاقد پروانه طی روز گذشته پلمب شدند و انبارهای دارای پروانه فرصت دارند تا نسبت به تغییر مکان و انتقال آن به بیرون شهر اقدام کنند.

شهردار بجنورد با بیان اینکه در حال جانمایی مکانی برای ساماندهی ضایعات شهری هستیم، اظهار کرد: به دنبال افزایش گلایه های مردمی از آلودگی محیطی ناشی از وجود ضایعات در اماکن مسکونی، اجرای طرح ساماندهی انبارهای ضایعاتی به دستور دادستانی و مشارکت شهرداری انجام می‌گیرد.

 

کدخبر: 767246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟