پاسخگویی شایسته به مردم و و رسیدگی به خواسته‌های آنان

به گزارش رکنا از رشت، دکتر اسدالله عباسی امروز در این بازدید با اشاره به سفر روز آینده (جمعه) آیت الله دکتر رئیسی رئیس جمهوری و هیات دولت به استان گیلان گفت: هدف از راه اندازی این مرکز کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان است و مردم عزیز می توانند مسائل ، مشکلات و درخواست های خود را از دستگاه های اجرایی از طریق این سامانه بیان کنند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان افزود: این سامانه همواره در دسترس مردم است اما با توجه به سفر ریاست محترم جمهوری به طور ویژه در اختیار گیلانیان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهوری از دیروز با حضور 600 کاربر در گیلان راه اندازی و مستقر شده و از ساعت هفت و 30 دقیقه امروز تا ساعت 22 و همچنین فردا (جمعه) تا پایان سفر ریاست محترم جمهوری، آماده دریافت مشکلات و خواسته های مردم است.

استاندار گیلان در خصوص چگونگی اطلاع مردم از پاسخ مسائل مطرح شده آنان، بیان کرد: مشکلات و مسائل مردم جمع آوری شده و به دستگاه های مرتبط منتقل می شود، دستگاه ها نیز طی مدت دو هفته مکلف به پاسخگویی شایسته به مردم هستند.

دکتر عباسی ادامه داد: همزمان با پاسخگویی 600 کاربر در سامانه سامد، در 35 دستگاه اجرایی و خدمات رسان استان هم میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی از سوی دولت سیزدهم ، مستقر و آماده پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی مردم عزیز است.

وی یادآور شد: همه اهتمام دولت اینست که مردم بتوانند به سهولت مسائل و مشکلات خود را به دولت انتقال دهند.

دکتر عباسی اظهار کرد: ارتباط دولت و مردم، ارتباطی صادقانه است و ما مسئولان وظیفه داریم مشکلات مردم به عنوان ولی نعمت انقلاب را نه تنها در ایام سفر پر خیر و برکت رئیس جمهوری، بلکه در همه زمان‌ها به نحو شایسته پاسخ دهیم و رسیدگی کنیم.

مرکز ارتباطات مردمی سامد ویژه سفر رئیس جمهوری در رشت برقرار شده و مردم می توانند در تماس با سامانه تلفنی 111 ، مشکلات و خواسته های خود را در میان بگذارند.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 767136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟