زندان مرکزی سنندج  در وضعیت رضایت‌بخشی  قرار دارد

به گزارش رکنا از کردستان؛ حجت‌‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی  در جریان بازدید از زندان مرکزی سنندج به تشریح هدف از این اقدام و وضعیت زندان پرداخت و با قدردانی از زحمات انجام شده توسط مسئولان مربوطه اظهار داشت: آشنایی،بررسی و انعکاس دغدغه‌ها و مشکلات زندانیان از اهداف این بازدید بود.

وی با بیان اینکه وظیفه خود دانسته که مشکلات شهروندانی که اکنوندر زندان تحمل حبس کرده، را به مسئولان کشوری و استانی برسانم، گفت: امیدوارم با همراهی مسئولان دستگاه قضا در کردستان بتوانیم بخشی از دغدغه‌هایزندانیان جرائم غیرعمد را برطرف کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: خوشبختانه آنچه که امروز در بازدید از زندان مشاهده کردم، «نظم، نظافت، پاکیزگی، ترتیب و رضایت عمومی زندانیان از وضعیت موجود و دست‌اندرکاران و برخورد شایسته زندانبانان با زندانیان بود.

وی با بیان اینکه زندانیان در زندان مرکزی سنندج با حرفه‌آموزی و تولیدات صنایع‌دستی برای خود و خانواده‌هایشان درآمدزایی می‌کنند، افزود: زندانیان حرفه و شغل‌هایی که در بیرون از زندان توانایی انجامش را نداشتند، امروز یاد گرفته و بخشش مددکاری و حمایت از زندانیان فعال و به جد تلاش می‌کردند.

حجت‌‌الاسلام و المسلمین پورذهبی بیان کرد: علی‌رغم اینکه تعداد زندانیان زندان مرکزی سنندج زیاد بوده اما مسئولان زندان کردستان کاملاً اشرافیت و بر وضعیت و سوابق آنان مسلط و رابطه بسیار خوبی بین زندانبانان و زندانیان وجود داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان برتسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها تأکید کرد و یادآور شد: امیدوارم مشکلات همه زندانیان برطرف وهر چه زودتر به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 766905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟