اصفهان امکان اضافه بار جدید در بخش صنعت را ندارد

به 

زارش رکنا از اصفهان،فرزانه کلاهدوزان در بازدید از منطقه 11 شهرداری اصفهان اظهار کرد: در دوره جدید مدیریت شهری بر محله محوری و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تاکید داریم و در این راستا مدیر منطقه 11 از دل مردم این منطقه انتخاب شده است.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های این منطقه افزود: فضای سبز ظهرآبادی یکی از پروژه های شاخص این منطقه محسوب می شود که بودجه خوبی در سال آینده برای تکمیل آن پیش‌بینی شده است.

 این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت همراهی شهروندان با اجرای پروژه های شهری تصریح کرد: البته تاکید شهردار اصفهان این است که در اجرای پروژه های شهری از جمله پارک ظهرآبادی حقی از شهروندان ضایع نشود.

کلاهدوزان با اشاره به احداث خیابان شهدای ورزشگاه در شمال خیابان امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: این پروژه با همراهی مردم و منطقه 11 انجام شده که با تکمیل آسفالت آن، ظرف یک هفته آینده در اختیار مردم این منطقه قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: طبق قول مساعد شهردار منطقه، ظرف یک ماه آینده احداث چهارراه خیابان امام رضا(ع) به خیابان حسین آباد تکمیل خواهد شد، که پیش از این، به دلیل وجود ترافیک موجب نارضایتی مردم منطقه شده بود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: به طور کلی منطقه 11 ظرفیت های زیادی دارد که امید است با همدلی و همراهی شهروندان و مسئولان، حمایت شورای شهر و همت مدیر منطقه، اقدامات به نتیجه مثبت برسد و شاهد سرعت روزافزون اتمام پروژه‌ها باشیم.

کلاهدوزان یادآور شد: موضوع دیگری که مورد نظر شورای اسلامی شهر بوده و این منطقه هم برای ارتقای خود، به تحقق آن نیاز دارد، توسعه گردشگری و استفاده از ظرفیت منطقه 11 شهرداری است.

وی تاکید کرد: با توجه به مشکلات عدیده شهر اصفهان از جمله کمبود آب و مسائل زیست محیطی و آلودگی هوا که همگان از آن مطلع هستند، شهر اصفهان دیگر ظرفیت صنعتی شدن را ندارد و امکان اضافه بار جدید در حوزه صنعت قابل قبول نیست، لذا توسعه گردشگری برای شورای اسلامی شهر اصفهان در این دوره بسیار حائز اهمیت است.

کلاهدوزان ادامه داد: سیاست شورای اسلامی شهر اصفهان در این دوره بر این است که هر گونه توسعه صنعتی در شهر بر اساس انرژی‌های پاک انجام شود که در این مسیر به طور حتم از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده خواهد شد؛ شورای شهر همچنین به موضوع گردشگری به عنوان یک پتانسیل فوق العاده به منظور بازگشت اصفهان به دوران رونق خود تاکید دارد.

وی اظهار کرد: در منطقه رهنان، بافت تاریخی و ظرفیت‌های گردشگری همچون حمام و بازار تاریخی وجود دارد که می‌تواند نگاه‌های سرمایه ‌گذاران را به خود معطوف سازد تا ایده‌های گردشگری را در منطقه بیش از پیش رونق دهد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه ارتباطات مردمی 137 شهرداری اصفهان که به تازگی تقویت نیز شده است و یا از طریق وب‌سایت شورای اسلامی شهر اصفهان، مشکلات و مطالبات خود را با مدیریت شهری در میان بگذارند.

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 766144 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟