احداث پست برق جدیدشهرکهای صنعتی کاسپین2( آبیک )، آراسنج، حیدریه و لیا در سال آینده

به گزارش خبرنگار رکنا از قزوین،رضا صفاری مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در جلسه با علی خلجی مدیر عامل برق منطقه زنجان اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و حمایت از سرمایه گذاران مستقر در شهرکهای صنعتی حکیمیه و شال و تامین برق متقاضیان سرمایه گذاری جدید در این شهرک و با پیگیریهای صورت گرفته و حمایتهای دستگاههای ذیربط علی الخصوص مدیریت برق منطقه ای زنجان پروژه احداث پست برق سیار63 کیلو ولت با ظرفیت 25 مگاوات تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی گفت: میزان سرمایه گذاری برای اجرای این پروژه زیرساختی و زیربنایی 500 میلیارد ریال بوده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان افزود: با احداث این پست سرمایه گذاران جدید که در فازهای بعدی شهرک مستقر می شوند کمبود برق نخواهیم داشت.

صفاری تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 25 قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی حیکیمه منعقد شده که بالغ بر 15 درصد کل جذب سرمایه گذاران در شهرکهای صنعتی تابعه استان را شامل میشود.

لازم بذکر است در حال حاضر 86 قراراد با متقاضیان سرمایه گذاری در این شهرکهای صنعتی شال و حکیمیه منعقد شده که از این تعداد 50 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 250  میلیارد ریال و اشتغال 150 نفر پروانه بهره برداری اخذ کردند.

 

کدخبر: 766135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟