نقش زن هم در خانواده و هم در جامعه نقش کلیدی است

به گزارش خبرنگار رکنا از قزوین،سرهنگ طاهرخانی به حضرت زینب(س) به عنوان الگو و احیا کننده قیام عاشورا اشاره کرد و افزود: در دوران انقلاب اسلامی نقش مادران در تربیت فرزندانشان در دفاع از سرزمین مادر یک یا دو شهید یا بیشتر از فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند و همسران و مادرانی که فرزندانشان را با کارهای خدماتی در پشت جبهه حمایت کردند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز تصریح کرد:
اگر خدای ناکرده جامعه به انحطاط کشیده شود این زن است که می تواند جامعه را از فساد نجات دهد و این زن است که می تواند ارکان خانواده را مستحکم و دوام و قوام به خانواده ببخشد.

وی افزود: این زن است که می تواند کانون خانواده را گرم نگه دارد و جامعه را به خیر و صلاح پیش برد و برهمین اصل دشمنان ما ودشمنان بشریت برای اینکه جامعه را به انحطاط بکشانند و جامعه اسلامی ر به انحراف بکشانند سرمایه های هنگفتی را برای هدف قراردادن مرکز ثقل خانواده که همان مادر است ازبین ببرند.

سرهنگ طاهرخانی در پایان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در سبک زندگی اسلامی عنوان کرد: اگر سیره زنان، روش و الگو قرار دادن حضرت زهرا(س) باشد هم در وجود خودش و هم در خانواده اش سبک زندگی اسلامی در خانواده و جامعه اتفاق می افتد.

 

کدخبر: 765765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟