امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به 840 حادثه دیده در دی ماه 1400

به گزارش رکنا از اصفهان،علی محمدهاشمی گفت : در طول ماه گذشته ، پوشش امدادی 222 حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است .

 

وی افزود :در این مدت نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان به 840 حادثه دیده امدادرسانی کردند که از 211 نجات یافته در این حوادث،85 نفر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و 126  نفر به مراکز درمانی منتقل شدند .

 

محمد هاشمی در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد : برای امدادرسانی به این حوادث ، 826  نیروی عملیاتی در قالب 314 تیم امدادی ، عملیات امداد و نجات را با به کارگیری 241 دستگاه آمبولانس به انجام رسانده اند .

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه بیشترین حوادث رخ داده در این بازه زمانی با 131مورد حوادث جاده ای بوده است اظهار کرد : امدادگران و نجاتگران هلال احمر اصفهان در طول این مدت به طور میانگین در مدت زمان 11 دقیقه در محل حادثه حضور یافته اند .

 

محمدهاشمی یادآور شد :در این مدت 33 مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است.

 

به گفته این مقام مسئول در طول این مدت 139 تن از افراد آسیب دیده ناشی از برف و کولاک و سایر حوادث در استان توسط این جمعیت اسکان اضطراری داده شدند .

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان گفت : از عموم مردم تقاضا داریم به دلیل برودت هوا و یخبندان از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند و هم استانی ها و هم وطنان می توانند در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی با تلفن 112 ندای امداد تماس بگیرند.

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 765492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟