​​​​​​ تودیع و معارفه رئیس بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز عالی استان
به گزارش خبرنگار رکنا از ایلام «طاهر علی‌محمدی» سرپرست دانشگاه ایلام در مراسم تودیع و معارفه رئیس بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز عالی استان که با حضور ریئس سازمان بسیج اساتید کشور و شاکرمی فرمانده سپاه استان و جمعی از اساتید دانشگاه های ایلام برگزار شد,اظهار داشت:شاخص مهمی که بسیج را جلوه گر و درخشان کرده و رسالت همه‌ی ماست، اطاعت از ولی فقیه به عنوان محصول معرفت و اخلاص است.

وی گفت: معرفت به ولایت فقیه هم نظری و هم عملی و هم معرفت به انقلاب، برای دشمن خطربزرگی است که در منطقه و جهان وجود دارد و دشمنان روی تضعیف پیوند مردم و ولایت فقیه تمرکز کرده است.

وی در ادامه گفت: این معرفت به دنبالش اطاعت می‌آورد و اخلاص هم همین طور که این دو خصیصه، در بسیج ما وجود دارد و باید تقویت شود‌.

طاهر علیمحمدی تصریح کرد:بسیج اساتید برای محور تقویت اطاعت و فرهنگ سازی اطاعت در بین اساتید برنامه ریزی کنند و نیاز است برای معرفت افزایی و بصیرت افزایی تلاش کنیم و تمام برنامه های بسیج اساتید کشور باید بر این محور تمرکز پیدا کند و این چیزی است که می‌تواند انقلاب ما را بیش از پیش بیمه کند.

در این مراسم «صیدمهدی ویسه»، دانشیار دانشگاه ایلام به عنوان مسئول بسیج اساتید استان ایلام معرفی و از زحمات 10 ساله‌ی «محمد ملکی» تقدیر شد.

ایلام، کوثر موسوی 

 

کدخبر: 764433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟