برگزیدگان همایش مکتب فاطمی حاج قاسم در قم تجلیل شدند

به گزارش رکنا از قم، مسئول برگزاری همایش ملی مکتب فاطمی حاج قاسم با اشاره به این که این همایش به منظور تبیین علمی و معارف فاطمی مکتب حاج قاسم سلیمانی برگزار شده و با معرفی ۴۰ اثر برتر امشب به کار خود پایان داد، گفت: آثار دریافتی این همایش در قالب‌هایی، چون شعر، نثر، داستان کوتاه، دل‌نوشته، خاطره، خطاطی، نقاشی، عکس، پوستر، عکس نوشته، پادکست و کلیپ بوده است.

 

غلامرضا فلاح با اشاره به این که فراخوان این همایش از ۲۱ آذر ماه تا ۲۲ دی ماه اعلام شده بود، گفت: هزار و ۵۶۶ اثر به همایش ملی مکتب فاطمی حاج قاسم ارسال شد که از این میان هزار و ۳۶۰ اثر به مرحله داوری رسید که از این میان ۴۰ اثر برگزیده شد.

 

وی گفت: برای برگزاری این همایش ۳۴ دستگاه و نهاد مردمی و حاکمیتی همکاری کردند و آثار ارسال شده نیز توسط ۳۰ داور برجسته بررسی شدند.

 

سرهنگ مهدی کبیری پور، جانشین سپاه علی ابن ابی طالب (ع) استان قم در این همایش مکتب حاج قاسم را مکتبی بر آمده از نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی دانست و گفت: مکتب حاج قاسم مکتبی است که در آن به ما می‌آموزد با تمام امکانات، توانمندی و ظرفیت‌های خود در راه ولایت و انقلاب اسلامی خدمت کنیم و توانمندی و هنر خود را در این راه هزینه نماییم.

نظری / قم

کدخبر: 764359 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟