روند آماده‌سازی امکانات برای نوروز ۱۴۰۱ باید از هم‌کنون شروع شود

 

به گزارش رکنا از کردستان؛بهرام نصراللهی‌زاده، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان با هم‌افزایی و هماهنگی برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی ۱۴۰۱ باید از هم اکنون اقدام به آماده‌سازی امکانات و تسهیلات لازم نمایند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان، اظهار داشت: پتانسیل‌های خوبی از جمله منطقه جهانی منظر فرهنگی تاریخی هورامان، مریوان شهر جهانی کلاش و همچنین برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی در این شهر، سنندج به‌عنوان شهر خلاق موسیقی، برگزاری جشن‌های نوروزی و برنامه‌های متعدد دیگر در استان وجود دارد که باید به درستی از آن‌ها بهره برد.

نصراللهی‌زاده، با بیان این‌که ایام نوروز فرصتی مناسب برای رونق دوباره گردشگری و رشد اقتصاد گردشگری در کردستان است، افزود:گردشگران با ورود به استان ما باید از خدمات بهینه و رضایت‌بخشی بهره‌مند شود و لازمه این‌کار تلاش و کوشش هماهنگ توسط تمامی بخش‌های خصوصی و دولتی است.

او یادآور شد:برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نیازمند برنامه‌ریزی مدونی از سوی تمامی اعضای ستاد اجرایی سفرهای نوروزی در استان هستیم و باید تمهیدات و تسهیلات لازم برای پذیرش و استقبال از هم‌وطنان عزیز در کردستان فراهم شود.

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 764247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟