روستای کلجی در سروآباد تنها روستای بدون برق در کردستان/شبکه برق ۲۱۲ روستا مجدد پایدار شد.

به گزارش رکنا از کردستان؛ هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: خوشبختانه با تلاش اکیپ‌های واحدهای عملیات و اتفاقات برق، شبکه برق تمام روستاهایی که به دلیل بارش سنگین برف قطع‌شده بود جز روستای کلجی در شهرستان سروآباد، مابقی روستاها در کمتر از ۴۸ ساعت به شبکه سراسری برق متصل شدند.

وی افزود: در بارش‌های چند روز اخیر ۷۴ اکیپ عملیات و اتفاقات شهری و روستایی در سطح استان مشغول به ارائه خدمات به مشترکین بودند تا شهروندان از برق مطمئن و پایدار برخوردار باشند که نتیجه این تلاش‌ها اتصال مجدد شبکه برق ۲۱۲ روستا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بود.

وی در خصوص قطعی شبکه برق در روستای کلجی سروآباد گفت: سیمبانان توزیع برق سروآباد جهت رفع خاموشی راهی روستای کلجی شدند اما به دلیل انسداد کامل محور اراتباطی ، قادر به حضور در این روستا نشدند.

وی در ادامه بابیان اینکه به‌محض بازگشایی مسیر این روستا، شبکه برق آن نیز برقرار خواهد شد، افزود: شرکت توزیع برق استان کردستان با تمهیدات از قبل پیش‌بینی‌شده و بسیج کلیه امکانات از همان ساعات اولیه بارش ها نسبت به رفع خاموشی‌ها و برطرف کردن مشکلات حادث‌شده در شبکه اقدام کرد که نتیجه این تلاش‌ها وضعیت مناسب شبکه برق در سراسر استان و حداقل خاموشی‌ها بوده است.

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 764224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟