حجم ویدیو: 28.21M | مدت زمان ویدیو: 00:09:24

به گزارش آژانس خبری رکنا در لرستان، فرزاد رستمی در ویژه‌برنامه صبح‌رکنا،  اظهار داشت: اما چون در ماه تنها یک بار مزایده داریم و ممکن است ظرف این مدت کالاها فاسد شوند بنابراین به منظور جلوگیری از این کار کالاها را به نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد واگذار می‌کنیم ، یعنی نود درصد کالاها به نهادهای حمایتی داده می‌شوند، تلاش ما این است که این کالاها در خود استان تعیین تکلیف شوند.

پراکندگی انبارها چالش جدی اموال تملیکی استان

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود مهمترین چالش اموال تملیکی در استان را پراکندگی انبارها عنوان کرد و گفت: پراکندگی انبارها خطرات خاص خودش را دارد،هم از بعد نظارتی هم مدیریتی به ویژه اینکه ما با کمبود نیروی انسانی هم مواجه هستیم.

این مقام مسوول  بیان کرد: در خصوص تجمیع انبارها با مقام ارشد استان جلسه‌ی برگزار کردیم زیرا این کالاها بیت المال است و باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم.

استفاده از سوله‌های جهاد کشاورزی برای تجمیع انبارها

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی لرستان با بیان اینکه استاندار بازدیدی از انبارهای تملیکی انجام و از نزدیک با چالش‌ها و مشکلات آشنا شد، عنوان کرد: به همین منظور با رییس سازمان جهاد کشاورزی هم جلسه‌ای داشتیم زیرا تنها راه تجمیع انبارها در کوتاه مدت استفاده از سوله‌های جهاد کشاورزی بود.

رستمی افزود: قرار داد هم منعقد شده و ما منتظر هستیم که انبار را تحویل دهند با این کار بین ۶۰ تا ۶۵ درصد انبارها تجمیع می‌شود‌.

وی بیان کرد: امیدواریم تا قبل از سال انبار جهاد کشاورزی تجهیز شود،ما اعتبارات لازم را برای تجهیز داریم فقط منتظر تحویل از سوی سازمان جهاد کشاورزی هستیم.

مهدی زکی‌پور/ لرستان 

کدخبر: 763916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟