داستان خیلی از قهرمانان ملی ظرفیت های بسیار بزرگی هستند

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،سردار رستمعلی رفیعی آتاتی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قزوین افزود: از ظرفیت معنوی قهرمانان ملی خود از جمله شهدای گرانقدر برای مقابله با اهداف دشمن در فضای مجازی باید استفاده کنیم.

وی با بیان فضای مجازی جنگ و نبرد حق و باطل را نزدیک تر و حساس تر کرده است، خاطرنشان کرد: باید باور کنیم که امروز در حوزه مجازی با یک جنگ تمام عیار روبرو هستیم و نباید فرصت ها را از دست دهیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: دشمن مترصد فرصت است تا از یک لحظه غفلت ما در فضای مجازی و عرصه های تصمیم گیری استفاده کند.

این مسوول گفت: در خیلی از عرصه ها در قله و اوج قرار داریم ولی از این ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف فرهنگی استفاده نکرده ایم.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به تهیه برنامه تحول فرهنگی فضای مجازی در استان قزوین،گفت: نباید نسبت به این برنامه ایراد بگیریم بلکه باید به تقویت آن و اجرایی شدنش کمک کنیم، چرا که زمان را در این عرصه نباید از دست دهیم.

وی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام سالروز شهادت او یک بستر و ظرفیت برای تولید و خلق محتواهای فرهنگی بوده است که باید به آن توجه کنیم.

 

کدخبر: 763831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟