ضرورت همکاری دستگاه‌های مسئول با زنان کارآفرین آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار رکنا از تبریز، نسرین پیرسمساری در جلسه هم‌اندیشی و تبادل تجربیات بانوان موفق کارآفرین استان با تاکید بر حمایت از کالای داخلی اظهار کرد: اگر این اتفاق بیافتد تولیدکنندگان داخلی رغبت بیشتری به رقابت سالم و انگیزه بیشتری برای تولید خواهند داشت و کیفیت محصولات ارتقا خواهد می‌یابد.

 

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: یکی از اولویت‌های مهم حوزه زنان در دولت سیزدهم، بحث مشارکت اقتصادی است و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از برنامه‌های کارآفرینی بانوان حمایت می‌کند.

رقیه صادق‌زاده با اشاره به لزوم بهبود فضای کسب‌وکار و تسهیل در روند صدور مجوزها، تسهیلات و بازاریابی، ازمسئولان مربوط خواست تا همکاری لازم را با زنان کارآفرین داشته باشند.

ضرورت توجه به استعدادها و نقش زنان در توسعه و اقتصاد کشور

سید مرتضی نیرومند، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز با اشاره به ضرورت توجه به استعدادها و نقش زنان در توسعه و اقتصاد کشور افزود: زنان همانند مردان در عرصه کسب و کار موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌اند و با توجه به سیاست‌های دولت و تاکیدات رئیس جمهور بر حضور بانوان در مسائل مختلف، زنان در بحث حمایت از تولید نقش مهمی دارند.

 در پایان این جلسه به مناسبت روز پاسداشت مادران و همسران شهدا، از مادر شهید منصور کلینی ممقانی و همسر شهید محمد واحدی تجلیل شد.

 

 

 

کدخبر: 763689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟