گاز مشترکین سیل‌زده مورموری آبدانان پایدار است

به گزارش رکنا  از ایلام؛ عباس شمس‌اللهی در بازدید میدانی از مناطق سیل‌زده مورموری با اشاره به اینکه در سیل اخیر بخش مورموری در شهرستان آبدانان به هیچکدام از تاسیسات، تجهیزات و شبکه گاز این شرکت آسیب وارد نشده است،اظهار داشت: در پی بارش‌های اخیر منطقه مورموری و وقوع سیلاب در منطقه، طبق آخرین بررسی‌ها شبکه گاز در این مناطق پایدار است و هیچکدام از تأسیسات و تجهیزات شرکت گاز در این حادثه دچار مشکل نشده‌اند.

وی افزود: شرکت گاز استان ایلام با رعایت و انجام استانداردهای فنی لازم در زمان احداث شبکه و تاسیسات و اجرای برنامه‌های مقاوم‌سازی و انجام کارهای کارشناسی شده نسبت به جانمایی مناسب تاسیسات اقدام نموده که خوشبختانه در سیل اخیر به هیچکدام از آنها آسیبی وارد نشده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه خدمات دهی به مشترکین بدون وقفه در حال انجام است، اظهار داشت: بعد از وقوع سیل در مورموری آبدانان، شاهد قطعی گاز نبوده‌ایم و خدمات دهی به مشترکین بدون وقفه ادامه دارد و جای هیچگونه نگرانی نیست.

وی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان در کنار مردم سیل زده است و شعله‌های آبی‌رنگ گاز، کانون خانواده‌ها را گرم‌تر می‌کند، تصریح کرد: مدیران ستادی کارشناسان فنی شرکت گاز به صورت مداوم در مناطق سیل‌زده حضوری فعال دارند و با ارائه اقدامات کارشناسی در راستای پایداری و تاب‌آوری شبکه، مانع از قطعی گاز در اقصی نقاط استان هستند.

شمس اللهی با بیان اینکه با وجود سیلاب شدید در مورموری آبدانان، خوشبختانه حتی یک مورد هم قطعی گاز نداشتیم و شرایط به‌طور کامل تحت کنترل است، خاطرنشان کرد: نیروهای شرکت گاز به صورت شبانه‌روزی با حضور در کنار این خطوط، شرایط را مدیریت می‌کنند تا مردم این منطقه در رفاه و آرامش کامل باشند.

 

 

کدخبر: 763473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟