نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با مادران و همسران شهدا دیدار کرد

به گزارش رکنا از کردستان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امشب به‌مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا با حضور در منزل شهیدان «هوشنگ زمانی‌دادانه و سید محمد توفیق حسینی» از سال‌ها صبر و ایثار خانواده‌های آنان تجلیل و قدردانی به‌عمل آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تاکید بر ادامه راه شهدا اظهار داشت: همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌هایتان هستیم.

وی افزود: مادران شهدا یادگاران گهربار و گنجینه‌های ارزشمندی هستند که باید همواره حرمت و جایگاه آنان حفظ شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی خطاب به مادران شهدا تصریح کرد: امیدوارم همواره در ادامه این مسیر ایثار و جانفشانی موفق و موید باشید.

در ادامه مادر شهید هوشنگ زمانی‌دادانه و همسر شهید حسینی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، بر ادامه راه شهدا برای دفاع از انقلاب اسلامی تاکید داشتند.

فرزند شهید حسینی نیز در این دیدار با بیان اینکه زمانی‌که پدرم به شهادت رسیدند، 4ساله بودم، اظهار کرد: مادرم رنج و سختی زیاد کشیده‌اند و هیچ‌گاه نمی‌توانیم قدردان خوبی‌های‌شان باشیم.

در پایان نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از سرکار خانم صغری توطنی مادر شهید هوشنگ زمانی‌دادانه و سرکار خانم سعیده حسینی همسر شهید سید محمد توفیق حسینی با اهدای لوح تقدیر از آنان تجلیل کرد.

گفتنی است؛ شهید هوشنگ زمانی‌دادانه سرباز وظیفه و جزو شهدای ارتش و در نوزدهم تیرماه سال 1364در منطقه شرهانی اهواز در اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسیده و شهید سید محمد توفیق حسینی از شهدای مردمی به حساب می‌آید که دوماه اسیر و در 26 خردادماه سال 1359 توسط ضد انقلاب اعدام شد.

 

 عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 763098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟