با آموزش مستمر ، بررسی و بروز رسانی تجهیزات آماده مقابله با هر بحرانی باشیم

به گزارش رکنا ازآمل، علیرضا شیرسوار با تاکید به آمادگی حداکثری شهرداری و سازمانهای تابعه در مواقع اضطراری افزود: اقدامات از پیش انجام شده جلوی خیلی از فشارها را گرفته و ما را در برابر حوادث و بحران ها توانمند می کند.

معاون خدمات شهری شهرداری آمل ضمن هماهنگی دستگاه ها و سازمان های تابعه در مواقع بحران یادآور شد: موضوع باد و باران موضوع پرتکراری است که بایستی دستورالعمل های مربوطه به واحد های ذیربط ارسال گردد. وضعیت آب و هوایی باید مستمراً توسط ستاد مدیریت بحران شهرداری رصد شود و از طریق راه های ارتباطی به شهروندان اطلاع رسانی شود تا شاهد کمترین خسارت باشیم.

علیرضا شیرسوار ضمن تاکید بر اینکه تمام پروژه های شهری حتماً باید پیوست پدافند غیر عامل داشته باشند از روسای اداره اصناف، اتحادیه ها و نظام مهندسی خواست برای مقابله با بحران های احتمالی با شهرداری و سازمان های تابعه همکاری های لازم را داشته باشند.

 

ایشان از همه دستگاه های ذیربط خواست همکاری کامل داشته باشند و اقدامات لازم را در جهت بروز شدن تجهیزات و ماشین آلات خود انجام دهند.نظارت دوره ای بر داربست ها و تابلوهای سطح شهر، مغازه های قدیمی و فرسوده، طراحی های انجام شده در فضای سبز شهری و برگزاری کارگاه های آموزشی اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. 

 

کدخبر: 761910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟