شمارش معکوس برای اتمام سخت‌ترین پروژه شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرنگار رکنااز ارومیه ، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در این بازدید با دریافت گزارشی، روند پیشرفت پروژه گازرسانی شهر میرآباد سردشت را مورد بررسی میدانی قرار داد.

شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی طی توضیحاتی، با اعلام اینکه کلنگ پروژه گازرسانی به شهر میرآباد سال ۹۴ بر زمین زده شد، اظهار کرد: این پروژه با توجه به کوهستانی و جنگلی بودن منطقه، یکی از سخت‌ترین پروژه‌های شرکت گاز است که به طول ۱۸۲ کیلومتر در حال اجراست.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار حدود ۸۰ میلیارد تومانی برای اجرای این پروژه، افزود: تاکنون ۱۸۴ کیلومتر معادل ۱۰۰ درصد لوله‌گذاری‌ها برای گازدار شدن شهر میرآباد انجام شده است که میزان اضافی لوله‌گذاری‌های صورت گرفته، به دلیل ۵ روستایی است که در قالب اضافه‌کاری این پروژه گازدار شده‌اند.

وی ادامه داد: در قالب این پروژه مشعل گاز در ۱۱ روستای مسیر خط و همچنین شهر نلاس روشن شده و شهر میرآباد باقی مانده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه خط تغذیه شهر میرآباد ۵۵ کیلومتر است که تمام آن از مسیرهای جنگلی و کوهستانی عبور می‌کند، افزود: تاکنون بالغ بر ۵۲ کیلومتر از خط تغذیه شهر میرآباد اجرا شده و تنها ۳ کیلومتر باقی مانده است که آن نیز بزودی به اتمام می‌رسد.

شیخی تاکید کرد: تمامی تلاش ما بر این است که در صورت مساعد بودن شرایط جوی، تا انتهای امسال مشعل گاز در شهر میرآباد روشن شود.

آذربایجان‌غربی/کریم معجنی 

کدخبر: 761565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟