چالش و مشکلات فنی خانه اسکواش لرستان همچنان آزاردهنده است

به گزارش رکنا از لرستان، منصور داودی نژاد گفت: از استقبال گسترده و علاقه وافر نونهالان و نوجوانان خرم‌آبادی به ورزش اسکواش شگفت زده شده‌ایم.

وی بیان کرد: علیرغم همه چالش‌های پیش رو همچون اپیدمی دو ساله کرونا و مشکلات فنی خانه اسکواش خرم‌آباد بعنوان تنها خانه تخصصی اسکواش در استان از استقبال و علاقه آینده‌سازان پسر و دختر لرستانی به این رشته تقدیر کرد.

رئیس هیات اسکواش لرستان از برخی ناملایمت‌ها و قول‌های بی‌نتیجه مسئولان در رفع مشکلات فنی خانه اسکـواش خرم‌آباد به شدت انتقاد کرد و خواستار توجه جدی مدیران اداره ورزش وجوانان در دولت مردمی جدید به ورزش لرستان و رفع مشکلات سخت افزاری و فنی خانه‌های تخصصی همچون اسکـواش شد.

وی اظهار کرد: اسکواش به عنوان ورزشی پرهیجان و با نشاط در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته و بی‌شک در آینده این ورزش جایگاه ویژه‌ای را در میان نوجوانان و جوانان پیدا خواهد کرد.

به گفته وی، در لرستان روز به روز شاهد انجام کارهای بزرگ و استقبال بسیار زیاد علاقه‌مندان از رشته ورزشی اسکواش هستیم که این مهم نوید بخش روزهای خوب برای توسعه این رشته ورزشی در دیار افلاک است.

رئیس هیات اسکواش لرستان، بر تلاش برای توسعه و رونق این رشته مهیج با ایجاد زیرساخت‌های لازم در سطح استان تاکید کرد.

داوودی نژاد با اشاره به دیدار با مدیرکل ورزش جوانان لرستان و پیگیری مشکلات قبلی خانه اسکواش یادآورشد: هیات در این مدت کم و با توجه به محدویت‌های فروان توانسته با رعایت نکات بهداشتی و تشویق به ورزش در خانه در فضای  مجازی، تهیه کلیپ، تیزر و تهیه پوستر توسط بانوان و آقایان این هیات به خصوص در روز جهانی اسکواش نقش پررنگی را ایفا کردند.

وی افزود:  در بخش آقایان هم در بازدید از زندان مرکزی و تهیه توپ و راکت و قول تفاهنامه همکاری بین سازمان زندان‌ها و هیات اسکواش و همکاری با موسسه خیریه اوتیسم و همکاری با آنان امیدواریم اتفاقات خوبی نیز رقم بخورد.

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 761522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟