بیشترین امتیاز را به سرمایه‌گذاران حوزه فرهنگ و هنر می‌دهیم

به گزارش رکنا قزوین،محمد مهدی اعلایی در نشست با مسئولان انجمن‌ها و تشکل های فرهنگی و هنری استان که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به پیشینه فرهنگی قزوین خاطر نشان کرد: استان قزوین با توجه به جغرافیای قزوین و ذخایر موجود، مزیت های نسبی در همه حوزه ها به ویژه اقتصاد دارد، اما مزیت مطلق استان در حوزه فرهنگ غنی آن است که بی نظیر است. 

وی همچنین با اشاره به تدین و اصالت بی نظیر مردم قزوین خاطرنشان کرد: شاید کسانی که داخل استان هستند قدر آن را نمی دانند؛ اما افرادی که از خارج استان وارد می شوند بیشتر این موضوع و نعمت را درک می کنند. 

اعلایی اظهار داشت: نجابت و شرافت انسانی در قزوین و دست نخوردگی فرهنگ آن با توجه به سیر تحولات اجتماعی برای من شعف انگیز است.

 

اعلایی افزود: هنر، نمایانگر فرهنگ عمیق هر جامعه است و امیدواریم بتوانیم تسهیل‌گر امور فعالان این مسیر باشیم. 

وی گفت: با توجه به حجم دغدغه ها در حوزه فرهنگ و هنر باید به صورت ویژه تر به فرهنگ توجه کنیم و از آن غافل نشویم. 

استاندار قزوین با تاکید بر حضور مسئولان در جمع اصحاب فرهنگ و هنر، گفت: کمک به اقتصاد فرهنگ و هنر رسالت ما است و باید برای آن برنامه ریزی کنیم که در این راستا نیازمند نگاه هنری و اقتصادی هستیم و باید زیرساخت ها را تهیه کنیم تا هنرمندان تولیدات هنری را قابل بازاریابی و مشتری پسند کنند. 

وی با اشاره به استقبال از سرمایه گذاران در حوزه هنر، افزود: هر شخصی بخواهد در حوزه فرهنگ و هنر سرمایه‌ گذاری کند بیشترین امتیاز را به آن می دهیم که این امتیاز دادن به مردم است و کمک به هنرمندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد

 

کدخبر: 761437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟