افزایش ظرفیت ایستگاه CGS اشنویه به ۵۰ هزار مترمکعب

به گزارش خبرنگار رکنا از ارومیه، سیدعلی ترابی در جلسه با شیخی مدیرعامل شرکت گاز استان و هیات همراه که جهت بررسی پروژه‌های گازرسانی اشنویه به این شهرستان سفر کرده است، اظهار کرد: با توجه به رشد اشنویه و همچنین از آنجایی که شهرک صنعتی نالوس هم کم کم در حال افزوده شدن به بخش صنعت شهرستان است، افزایش ظرفیت ایستگاه CGS اشنویه احساس می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت گازرسانی به روستاهای اشنویه با توجه به سردسیر بودن منطقه، خاطرنشان کرد: ۱۳ روستای شهرستان از منطقه قلاتیان تا میرآباد، هنوز تعیین تکلیف نشده که ضروری است شرکت گاز استان برای گازدار کردن این روستاها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد.

فرماندار اشنویه با اشاره به پروژه‌ی گازرسانی در حال اجرای ۱۷ روستای محور دشت‌بیل، افزود: امیدواریم با همت شرکت گاز، تعدادی از این روستاها تا دهه مبارک فجر به بهره‌برداری برسد و مابقی هم با تلاش شرکت گاز سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسند.

ترابی در ادامه به ضرورت انتقال اداره گاز اشنویه از منطقه مسکونی به یک محل عمومی، گفت: شرکت گاز در اشنویه زمین دارد و درخواست ما این است که برای احداث ساختمان اداره گاز شهرستان اقدام شود.

آذربایجان‌غربی/کریم معجنی 

 

کدخبر: 761060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟